coxusa2022.reismee.nl

19e dag : Las Vegas

Vandaag was de laatste volle dag van onze trip. Aan alle goede dingen komt een einde helaas.

We zijn meteen naar het Outlet North gegaan.

Vlakbij de parkeergarage lag dit gebouw...

Om 11:00 waren we er en het was al bloedheet. Je zag ook bijna niemand buiten de winkels, veel te heet! Hier van alles gekocht voor mijn meiden en daarna zijn we naar Freemont Street gegaan, want John wilde daar nog wat souvenirs kopen. Inmiddels was het bijna 15:00 en we hadden honger, we moesten nog ontbijten...nou dat werd dus zelfs een late lunch.

Terug in het hotel, zijn we lekker aan het zwembad gaan liggen. Heerlijk, maar hot hot hot...109F = 42.7 graden Celsius !!

Met goede bediening te vinden rond het zwembad hebben ze vooralsnog geen problemen zoals op Schiphol...

Erna ging John even het casino in en ben ik naar de Walmart gegaan om de stroom-omvormer die we gekocht hadden om de luchtbedden op te pompen, terug te brengen. En nog een keer over de Strip gereden.

Hierna zijn we gaan eten bij Gordon Ramsey's Burger. Ik had eet-tegoed van $100 op mijn memberkaart van Caesars gekregen, omdat ik daar nog een jaar Diamond-member ben. Met deze kaart kregen we ook voorrang voor een tafel...binnen 10 minuten hadden we een tafel, terwijl er een flinke rij stond met "normale" mensen haha...heel handig zo'n kaart!

We hebben heerlijk gegeten, Gordon had goed zijn best gedaan!

Na het eten nog even stukje Strip gelopen, maar te vermoeiend door de hitte.

Ik heb nog een paar fonteinenshows gekeken vanuit de kamer, het blijft een genot om naar te kijken.

Morgen terugvlucht om 16:05 en aankomst op Schiphol om 11:05 zaterdag.

Ron

Ik heb alles gevolgd en was onder de indruk wat jullie allemaal gezien hebben !

Bea

Het was weer een genoegen om jullie te volgen, goeie reis terug met een koffer vol herinneringen!

Rob

Leuk dat we op deze manier mochten meereizen.
Jullie hebben veel gezien en een supermooie vakantie gehad.
Fijne en veilige terugreis en we hopen binnenkort de verhalen te horen.

Groetjes,
Rob en Eveline

Ingrid

Wederom een supermooie reis gemaakt en heel leuk om jullie zo te kunnen volgen. Weer terug naar het mooie Nederland! Groetjes en goeie reis terug

Sylvia

Dat was weer een leuke virtual-distance-holiday. Fijn dat wij ook mee mochten genieten. Het leek wel een LAT relatie?
Goede terugreis??‍♀️

Louise

Wat hebben jullie veel gezien en gedaan het zo leuk om jullie te volgen. … en wij ook heerlijk gegeten bij gordon ramsay. Ook een hamburger een fijne terugreis Gr Louise

Claudia

Wat hebben jullie een fantastische reis gemaakt samen! Heerlijk om te volgen! Meegenoten van alles wat jullie ‘live’ mochten zien! Het zit er bijna op: Kom weer veilig thuis!

Harriëtte

Genoten van jullie verslag, prachtige foto’s en een mooie herinnering gemaakt samen! Goed thuis!

Peter

Heb beide een goede reis terug.
even een vraagje, was al dat eten voor jou?
Zie je snel weer.
Groetjes