coxusa2022.reismee.nl

18e dag : Laughlin - Las Vegas

Vanmorgen begon al meteen goed...rijden we door de parkeergarage van ons hotel in Laughlin, komen we een bekende popgroep uit de jaren 90 tegen!

De weg van Laughlin naar Las Vegas is niet echt spannend, links en rechts woestijn. Vlak voor we weer de bewoonden wereld in reden, lag er aan de linkerkant van de snelweg een enorm groot oppervlakte met zonnepanelen. Later kwamen we erachter dat dit van MGM Resorts is, van oa het hotel waar we vanavond en morgen slapen. Het zijn in totaal 323.000 panelen!

Eenmaal in Las Vegas zijn we meteen naar de Pawn Shop gereden, deze is bekend van de TV-serie Pawn Stars.

Leuk om eens te zien, maar het was een stuk kleiner dan verwacht en geen bekende gezien...behalve Rick.

Hierna een snelle (fast) hap (food) gaan eten en naar ons hotel gereden. The Bellagio, bekend van de film Ocean's Eleven, hier slapen we de 2 laatste nachten van onze trip.

Deze nachten zijn gratis via het spel MyVegas. Ik had hier in mei2019 al een flinke gratis upgrade gekregen en ik vroeg of dat nu ook mogelijk was. Ze ging eens kijken en ik vroeg of ze in het systeem kon zien welke kamer ik destijds had gehad, Ja, zei ze: een erg mooie kamer...ik zei dat het de mooiste kamer was die ik ooit ergens had gehad. Dezelfde kamer was niet vrij, maar wel een vergelijkbare! Wat een suopervriendelijke vrouw, dat was snel en makkelijk geregeld!

We zitten nu op de 31e etage en voor de 27e etage en hoger zijn aparte liften, meer voor het sjieke volk zeg maar haha.

Mooi uitzicht op de bekende fonteinen vanuit de kamer...wauw!

We zijn nog 2 uurtjes naar het zwembad gegaan en daar lekker liggen chillen. Lopen van bedje naar het zwembad gaat echt alleen met slippers aan, anders verbrand je je voeten! Het is trouwens niet "het zwembad", maar het zijn er meerdere.

We wilden eigenlijk naar Shania Twain gaan vanavond, maar de kaartjes waren echt belachelijk duur, dus maar even het casino van het hotel ingedoken.

Ook nog even door het conservatorium gelopen: hier worden 5x per jaar verschillende tentoonstellingen gemaakt van voornamelijk bloemen...zo mooi!!

Bea

2 Brothers .... hahaa... leuk gevonden!

Annemarie

Leuk John, geniet ervan! We missen je :-). En je had good luck vandaag hoorde ik, nice!

Tot gauw weer in het mooie Roermond

Harriëtte

Nog even genieten!! Veel plezier en boven de 6 nullen wordt er gedeeld, hè Johnny!! ??

Peter

Ziet er geweldig uit, dat gaat afkicken worden voor jullie.