coxusa2022.reismee.nl

17e dag : Williams - Laughlin

Vanmorgen stond deze jongen al om 07:15 bij de car wash. De auto is weer netjes schoon en we kunnen de oorspronkelijke kleur weer zien…

In Williams hebben we de auto helemaal volgetankt en de linker achterband weer opgepompt, deze verloor heel langzaam iets van druk. Lekkere beker koffie mee in de auto en op weg naar Laughlin. Niet via de snelweg, maar een kleine omweg over Route66.

In Seligman even gestopt en rondgelopen. Er staan hier veel oldtimers en er zijn erg toeristische winkeltjes. Wat heel mooi is, zijn de vele muurschilderingen.

Daarna via een grote boog om de snelweg heen over een stuk Route66. We kwamen bijna niemand tegen en de weg was niet echt heel mooi, zelfs saai. Op een paar overstekende prairie dogs na.

De weg werd pas echt mooi en leuk na Kingman. Paar keer gestopt om foto’s te maken.

Dan ga je de bergen in en hier mogen geen vrachtwagens door, logisch ook: flink stijgingspercentage en haarspeldbochten.

Vlak voor Oatman was de weg versperd, er stonden ezels op de weg!

Oatman staat er bekend om dat er ezels los rondlopen, maar ik had ze niet zover uit het dorpje verwacht tegen te komen.

Meteen vooraan in het dorp de auto geparkeerd en te voet door het dorpje gelopen. Wat is het hier leuk en gezellig, beetje het wild-westen-sfeertje.

De ezels lopen inderdaad gewoon los rond en ze gaan zelfs af en toe een winkel binnen haha.

Ik heb zelfs de eer om een selfie te maken met een ezel…of de ezel met een andere ezel??

Het was vanaf Oatman nog 3 kwartiertjes rijden tot ons hotel The Golden Nugget in Laughlin. Tijdens de rit door Fort Mohave keek John z’n ogen uit wat een huizen hier lagen…die hebben waarschijnlijk wel de jackpot gewonnen met gokken!

In Laughlin eerst een menu weggewerkt bij In-N-Outburger…hmm.

Na het inchecken zijn we meteen een duik gaan nemen in het zwembad. Dit zwembad heeft een view op de Colorado river, erg mooi!

’s Avonds nog naar het casino geweest, maar helaas…peanutbutter!

Morgen laatste trip naar Vegas!

Bea

Wat een reis!

Rob

Leuk om dit te lezen en foto's ervan te zien.
In grote lijnen dezelfde dagplanning als die wij gaan doen in september.
Nu al zin in, maar eerst jullie nog genieten in Vegas!

Remko

Wow wat een foto’s weer. Ja Hen de tijd vliegt voorbij, geniet nog maar even samen.

Lolita’s

Mooie foto’s

Norbert

Waar blijven foto's striptent?

HCF Cox

@Norbert: what happens in Vegas......?

Peter

Wie van de ezel ben jij?
Ik kan het het verschil niet zien.?